• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Виховна робота

Виховна система
Харківського ліцею №144

/Files/images/0611/395191418.gif

Виховання успішне, якщо воно системне. Виховна система гімназії охоплює весь педагогічний процес, об’єднуючи навчання, позаурочне життя дітей, різноманітну діяльність і спілкування за межами ліцею. При цьому вона відповідає таким вимогам, як:
  • Гуманістичний стиль відносин між всіма учасниками освітнього процесу.
  • Розумна дисципліна та порядок.
  • Можливість прояву дитячої ініціативи та її підтримки.
  • Демократичні принципи управління установою.
Виховання в ліцеї розглядається не як самостійний вид, а як функція, властива будь-якій педагогічній діяльності.
Головним критерієм оцінки для нас є рівень розвитку особистих властивостей, якісний приріст світогляду, стійкість пізнавальних інтересів, володіння способами пізнання.
Для педагогічного стилю вчителя в такому навчальному процесі характерна довіра до вихованців.
Звернення до особистості учня, прагнення його зрозуміти, пошук разом з ним самостійних рішень, нових форм в роботі – ось складові виховного процесу в нашій гімназії.

Пріоритетним напрямком виховної діяльності ліцею визначено гармонійний розвиток особистості

/Files/images/0611/Презентация2.jpg

Організація виховного процесу

  1. Визначення змісту виховання на основі поставлених цілей.
  2. Створення і впровадження цільових програм виховної роботи («Здоров’я», патріотичне виховання, «Самопізнання і саморозвиток», «Культура особистості», екологічне виховання.
  3. Формування відношення учнів до Батьківщини, до її історії, до праці, до навчання, до природи, до мистецтва, літератури, дозвілля, вільного часу, до людини, до колективу, до людей іншої національності, до самого себе.
  4. Засоби виховання: праця, навчання, спілкування, слово, мистецтво, елементи соціального середовища.
Кiлькiсть переглядiв: 1982