ПАМ’ЯТКИ БАТЬКАМ

/Files/images/2018/11/Памятка E-ticket школьника-01.jpg/Files/images/2018/11/Памятка E-ticket школьника-02.jpg/Files/images/2018/11/Памятка E-ticket школьника-03.jpg/Files/images/2018/11/Памятка E-ticket школьника-04.jpg/Files/images/2018/11/Памятка E-ticket школьника-05.jpg/Files/images/2018/11/Памятка E-ticket школьника-06.jpg/Files/images/2018/11/Памятка E-ticket школьника-07.jpg/Files/images/2018/11/Памятка E-ticket школьника-08.jpg/Files/images/2018/11/Памятка E-ticket школьника-09.jpg/Files/images/2018/11/Памятка E-ticket школьника-10.jpg/Files/images/2018/11/Памятка E-ticket школьника-11.jpg/Files/images/2018/11/Памятка E-ticket школьника-12.jpg

Шановні батьки! Якщо ваші діти вам дорогі, якщо ви хочете бачити їх щасливими, допоможіть їм зберегти своє здоров’я. постарайтеся зробити так, щоб у вашій родині заняття фізкультурою й спортом стали невід’ємною частиною спільного дозвілля.

· Поважайте спортивні інтереси та вподобання своєї дитини!

· Підтримуйте її бажання брати участь у спортивних заходах класу й школи!

· Самі беріть участь у спортивних заходах класу й школи: це сприяє зміцненню вашого авторитету в очах власної дитини!

· Виховуйте у своїй дитині повагу до людей, що займаються спортом!

· Розповідайте про свої спортивні досягнення в дитинстві та підлітковому віці!

· Даруйте своїй дитині спортивний інвентар і спорядження!

· Власним прикладом демонструйте ставлення до фізкультури й спорту!

· Робіть зі своєю дитиною прогулянки свіжим повітрям усією родиною, походи й екскурсії!

· На почесному місці дома розміщуйте нагороди за спортивні досягнення своєї дитини!

· Підтримуйте свою дитину в разі невдач, загартовуйте її волю та характер!

Пам’ятка батькам з використання дитиною комп’ютера

· Щоб батьки могли контролювати користування комп’ютером дитиною, вони повинні самі хоча б на елементарному рівні вміти ним користуватися.

· Дитина не повинна грати в комп’ютерні ігри перед сном.

· Кожні 20-30 хвилин роботи за комп’ютером необхідно робити перерву.

· Дитина не повинна працювати за комп’ютером більше 1,5 – 2 годин.

· Батьки повинні контролювати придбання дитиною комп’ютерних дисків з іграми, аби запобігти шкоді дитячому здоров’ю й психіці.

· Якщо дитина не має комп’ютера вдома й відвідує комп’ютерний клуб, батьки повинні знати , в якому клубі вона буває та з ким там спілкується.

· Якщо дитина дуже захоплюється комп’ютером і весь вільний час проводить у комп’ютерному клубі, необхідно побувати там разом з нею.

· Якщо дитина використовує комп’ютер безвідповідально, необхідно увести пароль.

РЕКОМЕНДАЦІЇ БАТЬКАМ З ПРИПИНЕННЯ ПОСТІЙНИХ СВАРОК І БІЙОК МІЖ ДІТЬМИ

1. Уникайте заступатися за одного з дітей. Не давайте їм найменшого приводу відчути вашу значимість у самій бійці. Відмовтеся від ролі судді, прокурора або адвоката. Перестаньте карати «винного» і втішати «безвинного». Якщо ви відчуєте, що хтось може серйозно постраждати, то вплиньте на ситуацію: відведіть кожного в окреме місце, щоб вони зменшили свій запал.

2. Заспокойте дітей, що б’ються. Присядьте, якщо необхідно, щоб порівнятися з ними. Лагідно торкніться до них. Примирливо подивіться на кожного, не засуджуючи і не сердячись ні на кого. Якщо вони б’ються за іграшку, почекайте, поки вони заспокояться, простягніть руку до предмета, за який вони б’ються, і скажіть: «Ви знову одержите цю іграшку, коли вирішите, як поділити її, щоб ніхто не був скривджений». Потім вийдіть разом з іграшкою, і нехай вони самі розберуться в усьому. Немає необхідності залякувати їх, щоб зупинити бійку. Уникайте таких фраз: «Ваші бійки просто виводять мене із себе!»

3. Опишіть словами те, що ви бачите під час бійки. Коли ви звертаєтесь, не засуджуючи учасників бійки, то це дозволяє дитині самій зрозуміти, що, можливо, вона щось робить не так. Ви доносите до її свідомості загальну подію, що відбувається. Якщо вона самостійно усвідомлює те, що робить, то може за бажанням, вибрати, чи варто їй продовжити бійку. Якщо ж ви будете це робити з відтінком осуду, діти займуть оборонну позицію.

4. Поставтеся з розумінням і співчуттям до їхньої злості по відношенню один до одного, не заперечуючи і не намагаючись урезонити це почуття. Наприклад, якщо ваша дитина говорить:»Я ненавиджу свого брата!», то відреагуйте так: «Зараз можна зрозуміти твою злість», замість слів: «Хіба можна ненавидіти свого брата? Дуже недобре говорити такі речі!» Почуття, до яких відносяться з розумінням і співпереживанням, втрачають свою силу. Вони втрачають свій руйнівний заряд. Допоможіть дитині осмислити, через що вона злиться, і підведіть її до того, щоб вона сама висловила свої почуття.

5. Допоможіть дітям домовитись так, щоб обидві сторони залишилися при своїх інтересах. Направте їх по шляху мирних переговорів. Наголосіть на тому, що бійка справі не допоможе. Допоможіть дітям дійти згоди. Направте суперечку в таке русло, щоб кожний з її учасників одержав свою вигоду. Компроміс у цій справі – неефективний вихід з положення. У більшості випадків він залишає обидві сторони незадоволеними. Не робіть спроб домовитися в той час, коли вони зляться один на одного. Нічого не вийде. Якщо ж вони почнуть знову злитися, поверніться до пунктів 3 і 4, дайте коментар, що відбувається, і поставтеся до їхньої злості з розумінням, і тільки тоді, коли їхня злість припиниться, знову переходьте до переговорів.

6. Якщо бійка викликає у вас надто велике занепокоєння, то вийдіть з кімнати і … прогуляйтеся. Переконайтеся в тому, що ви йдете з кімнати не в пориві злості і не грюкаючи дверима. Робіть це без попередження. Не слід кидати такі слова: «Мені набридли ваші постійні сварки і бійки! Я іду!» При такій реакції діти відчувають тільки провину або починають розуміти, що за допомогою бійки вони якоюсь мірою можуть маніпулювати вашими діями.

Кiлькiсть переглядiв: 409