Мета діяльності – вміння вчитися, а створення психологічного комфорту є одним із найвагоміших засобів її розв’язання. Тамара Володимирівна вміло поєднує структури уроків різних типів зі структурою уроку особистісно-орієнтованого спрямування, що дає змогу формувати та підтримувати радісне світосприйняття учнів, переживання дитиною оптимізму, позитивного емоційного тонусу, відкритого ставлення до людей. Активно використовує технології критичного мислення, теорії розв’язання винахідливих задач (ТРВЗ), технології проблемного, інтерактивного, проектного та особистісно-орієнтованого навчання. Дієвість і результативність такої роботи підтвердили досягнення її учнів – випускників. На кінець початкового навчання у них було сформовано належний рівень когнітивних здібностей, позитивне я – концепція як наслідок.
Діти неодноразово посідали призові місця у різноманітних конкурсах, олімпіадах протягом 2007 – 2008 року:
Тамара Володимирівна постійно підвищує свій професійний рівень. Уроки етики Мільшиної Т.В. увійшли до збірки Християнська етика в українській культурі: Посібник для вчителів етики / К.М.Слесик, О.С.Філоненко, О.В.Фомін та ін..; За заг. Ред.. К.М,Слесик. – Харків: ХОНМІБО, 2008. – 164 с.